شرایط مرجوعی گیزمارکت
تلاش بر این است که کالای خریداری شده در شرایط مطلوب به دست شما برسد. اما ممکن است پس از خرید به هر دلیلی تصمیم به بازگرداندن کالا بگیرید. ما این امکان را برای شما در نظر گرفته ایم که با آسودگی خاطر در مدت 24 ساعت بعد از دریافت کالا، برای بازگرداندن آن اقدام فرمایید؛ مشروط بر اینکه همه کالاهای بازگشتی در شرایط اولیه، همراه جعبه محصول و برچسب پستی روی جعبه باشد به طوری که شماره سفارش روی برچسب قابل مشاهده باشد.
شرایط
1- همه محصولاتی که حساسیت بهداشتی دارند(مانند لوازم آرایشی بهداشتی، خوراکی ها و لباس زیر) در صورت باز شدن پلمپ کالا امکان بازگشت ندارند)
2- کفش و پوشاک در وضعیت اولیه و نو باشند. هیچگونه آثار استفاده (مانند لکه، رنگ پریدگی یا بوی عطر و بدن) وجود نداشته باشد و تگ برند، دکمه و سایر ملحقات جدا نشده باشد.
3- به هنگام باز کردن بسته ی خود، به طور کامل و واضح از بسته و محتویات آن فیلمبرداری کنید تا به هنگام گزارش مشکل، قابل پیگیری باشد.
4- جهت بازگرداندن سفارش، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به خوبی بستهبندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، ریموت، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، کارت بیمه، بند و قطعات بستهبندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.
5- در صورتی که سفارش شما شامل اقلام هدیه باشد و قصد مرجوع کردن کل سفارش را دارید، حتما باید هدیه نیز همراه سفارش عودت داده شود. در غیر این صورت مبلغ هزینه ارسال از سفارش کسر و مابقی مبلغ به شما عودت داده خواهد شد.
6- برچسبزدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانهای بنویسید. در صورت لزوم ، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته، آن را ارسال کنید.) در غیر این صورت سفارش شرایط مرجوعی را نخواهد داشت.
7- اگر کالا دارای رمز عبور (Password)، آی دی، اپل آی دی (id) یا الگو (pattern) است، لازم است توسط شما برداشته شود، تا کارشناسان ما امکان تست آن را داشته باشند. در غیر این صورت کالا بدون عودت وجه، به صورت پس کرایه مجددا به شما بازگردانده میشود.
8- در صورتی که پس از بررسی کارشناسان مشخص گردد سفارش شما شرایط مرجوعی را ندارد، مجددا کالا به صورت پس کرایه بازگردانده خواهد شد.
9- اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان برسد، هزینههای ارسال به عهده گیزمارکت خواهد بود.
بازگرداندن کالا
1- لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی گیزمارکت تماس حاصل فرمایید. سفارشاتی که بدون هماهنگی با پشتیبانی بازگشت داده میشوند، قابل پیگیری نیستند. از طریق تماس تلفنی و یا پشتیبانی تلگرام (قابل دستیابی در قسمت داشبورد حساب کاربری) میتوانید با کارشناس مربوط ارتباط حاصل بفرمایید.
2- برای مرجوعی یک کالا می بایست تمام نکات مذکور را رعایت کنید تا شامل قوانین مرجوعی قرار بگیرید.
3- شما موظف هستید برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز پس کرایه اقدام نمایید. در صورتی که برخی از شهرها پست پیشتاز پس کرایه را نمی پذیرند، تصویر رسید پستی را برای ما ارسال کنید. مهم! اگر کارشناسان ما پس از دریافت و بررسی کالا، آن را بدون ایراد تشخیص دهند، “هزینه بازگشت” از مبلغ مرجوعی کسر میشود.
4- پس از هماهنگی با پشتیبانی گیزمارکت، لازم است بسته را به آدرسی که به شما اعلام میشود، پست کنید.
5- در صورتی که سفارش شرایط مرجوعی را دارا بود، لازم است شماره شبا حساب بانکی دریافت کرده و جهت واریز وجه به پشتیبانی گیزمارکت اطلاع دهید. بازگشت وجه طی 48 ساعت کاری پس از اطلاع رسانی شما انجام خواهد شد.